Oldal: 43 / 45

Re: 701 projekt

Elküldve: 2014.07.02. 08:29
Szerző: Sidaries
Azannya. Hát ez hogyan sikerült?
Nagy eső, átfolyás, és kb 90 km/h sebesség, valamint nem valami jó gumik.
Ez van

Javítható? Gondolom biztosító ilyenkor nem fizet.
Mellesleg szerintem csak untad hogy nincs egy autó amit fel lehet újítani, nem? :D

Re: 701 projekt

Elküldve: 2014.07.02. 10:29
Szerző: Szabi
Javítható? Gondolom biztosító ilyenkor nem fizet.
A kötelező biztosítás valóban nem fizet, de a Casco igen (ha volt).
Apropó, én annak idején megnéztem, milyen Casco-ajánlatok lennének a Delóra (nem OT-s autóra, ugye). Eredmény:

Re: 701 projekt

Elküldve: 2014.07.02. 18:20
Szerző: Bopat
Azannya. Hát ez hogyan sikerült?
Nagy eső, átfolyás, és kb 90 km/h sebesség, valamint nem valami jó gumik.
Ez van

Javítható? Gondolom biztosító ilyenkor nem fizet.
Mellesleg szerintem csak untad hogy nincs egy autó amit fel lehet újítani, nem? :D
Van casco, szamitottam erre.
Szerintem gazdasági TK lesz, ha minden jól megy nem bukok túl sokat.
Nem foglalkozom vele, eladom a roncsot, keressen más rajta ha akar.
Én autózni akarok....

Már nézem is az utódját :)
Soha többet felújítás.

Re: 701 projekt

Elküldve: 2014.07.27. 21:52
Szerző: Sidaries
Ezt írta Nick az autódról:

My records for VIN 701 are the same as that appears on the published VIN list http://www.dmcnews.com/faq/img/news/n_vinlst.pdf it was a company car in New Jersey driven by a Mr Holness regrettably that is all I know.
Because it was likely shipped to the East Coast of the USA (this was the third shipment - the first two went to the West Coast) it was shipped in June on the Pearl Ace. If the details of the cars registration are earlier than that please let me know.

Re: 701 projekt

Elküldve: 2014.08.04. 12:03
Szerző: Bopat
Ezt írta Nick az autódról:

My records for VIN 701 are the same as that appears on the published VIN list http://www.dmcnews.com/faq/img/news/n_vinlst.pdf it was a company car in New Jersey driven by a Mr Holness regrettably that is all I know.
Because it was likely shipped to the East Coast of the USA (this was the third shipment - the first two went to the West Coast) it was shipped in June on the Pearl Ace. If the details of the cars registration are earlier than that please let me know.


Ezt nagyjából tudtam...

Re: 701 projekt

Elküldve: 2016.08.07. 10:37
Szerző: Bopat
Ide írom
Amint tudjátok, Delomannél volt az autóm, pár dolgot megcsinált rajta.
De azóta olyan szar az autóm, hogy el se hiszem.
GYertyát cseréltem benne, mindent megnéztünk rajta, de nem tudunk rájönni mi a hiba. Egyszerűen nincs alapjárat, állandóan leáll a motor menet közben is. Hidegen megy egy kicsit, kb 3 perc aztán döglödni kezd, alig megy 3-4 henger, majd leáll. Nagyobb sebességnél, megy úgy ahogy, de erőtlen.
Állítottuk a dúsítást most több benzint kap, de így se megy. Csak annyit értünk el hogy 11 l helyett 17 litert fogyaszt. Mert állandóan nyomnom kell a gázt, még fékezéskor is. Teljesen másképpen kell vezetnem most. Ugyanis a hétvégén voltunk egy talin és ott elég sokat mentünk. Fasza volt amint állandóan lerohadtam. A legjobb hogy néha nem is indul be egyből, várnom kell pár percet.
Benzinpumpára gyanakszom most már...
Szerelőm meg nem tud továbblépni, mert elfogyott a tudomány.

Re: 701 projekt

Elküldve: 2016.08.08. 07:40
Szerző: dubniczkia
Ide írom
Amint tudjátok, Delomannél volt az autóm, pár dolgot megcsinált rajta.
De azóta olyan szar az autóm, hogy el se hiszem.
GYertyát cseréltem benne, mindent megnéztünk rajta, de nem tudunk rájönni mi a hiba. Egyszerűen nincs alapjárat, állandóan leáll a motor menet közben is. Hidegen megy egy kicsit, kb 3 perc aztán döglödni kezd, alig megy 3-4 henger, majd leáll. Nagyobb sebességnél, megy úgy ahogy, de erőtlen.
Állítottuk a dúsítást most több benzint kap, de így se megy. Csak annyit értünk el hogy 11 l helyett 17 litert fogyaszt. Mert állandóan nyomnom kell a gázt, még fékezéskor is. Teljesen másképpen kell vezetnem most. Ugyanis a hétvégén voltunk egy talin és ott elég sokat mentünk. Fasza volt amint állandóan lerohadtam. A legjobb hogy néha nem is indul be egyből, várnom kell pár percet.
Benzinpumpára gyanakszom most már...
Szerelőm meg nem tud továbblépni, mert elfogyott a tudomány.

:( Baszki! Nem akarod kipróbálni az érdi bandát (injektor.hu)? Sidnek többször is segítettek. K-jet-ből nagyon képben vannak. Lehet, hogy egy diagnosztika elég lenne, hogy a szerelőd tovább léphessen.

Re: 701 projekt

Elküldve: 2016.08.08. 18:38
Szerző: Sidaries
Nekem is volt ilyen, hogy 15-17 litert evett és alapjáraton lefulladt, bár menet közben nekem nem volt gond. Az érdiek összerakták, de kellett nekik 3-4 óra és 40e Ft, ha jól emlékszem. Utána már nem kellett másik szerelő. Nekem akkor kikötötték a Lambda szondát, amit aztán az Ed visszarakott, de nagy különbség nem volt a két állapot között.

Re: 701 projekt

Elküldve: 2016.08.11. 08:54
Szerző: Bopat
Az autó volt ott, 2 éve, rendbe is rakták. A baj csak az , hogy nem hiszem hogy el tudok odáig jutni. Borzalmas így vezetni, állandóan attól rettegni, hogy melyik kereszteződésben fullad le, és vajon újraindul-e?
Már egy hete keresek szerelőt, de senki nem mer nekifogni, vagy nem ér rá.
Kezdek már ideges lenni....

Ide írom
Amint tudjátok, Delomannél volt az autóm, pár dolgot megcsinált rajta.
De azóta olyan szar az autóm, hogy el se hiszem.
GYertyát cseréltem benne, mindent megnéztünk rajta, de nem tudunk rájönni mi a hiba. Egyszerűen nincs alapjárat, állandóan leáll a motor menet közben is. Hidegen megy egy kicsit, kb 3 perc aztán döglödni kezd, alig megy 3-4 henger, majd leáll. Nagyobb sebességnél, megy úgy ahogy, de erőtlen.
Állítottuk a dúsítást most több benzint kap, de így se megy. Csak annyit értünk el hogy 11 l helyett 17 litert fogyaszt. Mert állandóan nyomnom kell a gázt, még fékezéskor is. Teljesen másképpen kell vezetnem most. Ugyanis a hétvégén voltunk egy talin és ott elég sokat mentünk. Fasza volt amint állandóan lerohadtam. A legjobb hogy néha nem is indul be egyből, várnom kell pár percet.
Benzinpumpára gyanakszom most már...
Szerelőm meg nem tud továbblépni, mert elfogyott a tudomány.

:( Baszki! Nem akarod kipróbálni az érdi bandát (injektor.hu)? Sidnek többször is segítettek. K-jet-ből nagyon képben vannak. Lehet, hogy egy diagnosztika elég lenne, hogy a szerelőd tovább léphessen.

Re: 701 projekt

Elküldve: 2016.08.12. 22:19
Szerző: Bopat
A hétvégén remélem megoldodik a probléma, a warm up regulator lehet a hiba Ed szerint.

Re: 701 projekt

Elküldve: 2016.08.17. 23:16
Szerző: Bopat
Nem oldódott meg
Ezt csinálja

https://youtu.be/O7HMvoKegRs

Good news

Elküldve: 2016.11.08. 16:31
Szerző: Bopat
Végre végre rendben van az autóm. Nemhogy rendben, de úgy megy mint soha.
Szerintem megkerültek a lovak, az összes, eddig csak fél ménes volt.

Igaz hogy meg sok javitanivaló van, de az autó úgy megy mint a rakéta!
Happy vagyok eléggé.
Kiderült hogy a németek eléggé elszarták a leömlő tömítést, megsérült és most falsot szív ott.
Ezenkívül a frekvenciaszelep hibás néha, nem működik megbízhatóan.
Télen meg lesz csinálva rendesen, szétbontatom a motort és mindent megcsinálunk.Ami jó hír hogy a kompresszió tökéletes, 11,5 :)

Re: 701 projekt

Elküldve: 2016.11.08. 19:04
Szerző: p-parker
Jó hírek ! :) Örvendek én is ! Jövőre kezdődik el igazán neked az autókázás a DeLorean-nel ! :D

Re: 701 projekt

Elküldve: 2016.11.08. 19:09
Szerző: Sidaries
Akkor most leömlő vagy szívósor? Az Atival már beszéltem, de még nem jutottam sokra. Viszont úgy látom az idei évben mindkettőnknek bejött egy kis motorgenerál. :)

Re: 701 projekt

Elküldve: 2016.11.08. 21:30
Szerző: Bopat
Akkor most leömlő vagy szívósor? Az Atival már beszéltem, de még nem jutottam sokra. Viszont úgy látom az idei évben mindkettőnknek bejött egy kis motorgenerál. :)

Szivósor of course. Én és a motorszerelés...