Műszaki kérdések
Re: Műszaki kérdések
Pár töredékes fórumbejegyzést találtam Delorean power loss témakörben, ahol megemlítik a földelést, illetve annak megbolygatását, mint lehetséges okot.
Elképzelhető, hogy a rádió kiszedésekor olyan földvezetéket mozdítottam el vagy nem raktam vissza, ami ennyire megzavarja a kocsit? Volt ott egy halom kis fekete vezeték, ami a rádiót is tartó fém konzolhoz csatlakozott. Egy ilyen a rádióból jött, és 3-4 másik valahonnan máshonnan. Elvileg visszacsatlakoztattam mindet, és ezek amúgy is csak kis vékony vezetékek voltak, nem tűntek stratégia jelentőségűnek.
Elképzelhető, hogy a rádió kiszedésekor olyan földvezetéket mozdítottam el vagy nem raktam vissza, ami ennyire megzavarja a kocsit? Volt ott egy halom kis fekete vezeték, ami a rádiót is tartó fém konzolhoz csatlakozott. Egy ilyen a rádióból jött, és 3-4 másik valahonnan máshonnan. Elvileg visszacsatlakoztattam mindet, és ezek amúgy is csak kis vékony vezetékek voltak, nem tűntek stratégia jelentőségűnek.
Re: Műszaki kérdések
áhh, közben teljes a halál, most már csak pár másodpercig ketyeg halódva a motor, és le is áll. Ez valami nagyobb gebasz lesz
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
áhh, közben teljes a halál, most már csak pár másodpercig ketyeg halódva a motor, és le is áll. Ez valami nagyobb gebasz lesz
Hűha ez nem jó hír.
Nincs hova elvinned, hogy megnézzék mi a baj?
Hűha ez nem jó hír.
Nincs hova elvinned, hogy megnézzék mi a baj?
Re: Műszaki kérdések
Hűha ez nem jó hír.
Nincs hova elvinned, hogy megnézzék mi a baj?
Beszélek a Flattinivel, ők legalább már láttak ilyen kocsit. Közben feltettem a DMCtalk-ra is, hátha lesznek ötletek.
Nincs hova elvinned, hogy megnézzék mi a baj?
Beszélek a Flattinivel, ők legalább már láttak ilyen kocsit. Közben feltettem a DMCtalk-ra is, hátha lesznek ötletek.
Re: Műszaki kérdések
Hűha ez nem jó hír.
Nincs hova elvinned, hogy megnézzék mi a baj?
Beszélek a Flattinivel, ők legalább már láttak ilyen kocsit. Közben feltettem a DMCtalk-ra is, hátha lesznek ötletek.
Én megkérdezném az injektor.hu-s csávókat is. Nekem is olyan szépen összerakták, könnyen lehet hogy neked is valami ilyesmi van.
Nincs hova elvinned, hogy megnézzék mi a baj?
Beszélek a Flattinivel, ők legalább már láttak ilyen kocsit. Közben feltettem a DMCtalk-ra is, hátha lesznek ötletek.
Én megkérdezném az injektor.hu-s csávókat is. Nekem is olyan szépen összerakták, könnyen lehet hogy neked is valami ilyesmi van.
Re: Műszaki kérdések
Mióta utoljára írtam, már a pár másodperces indulás is a múlté. Most már csak indítózik, de nem röffen be.
Kipróbáltam pár dolgot, a szakértelmet egyszerű paraszt logikával helyettesítve.
1. A neten találtam leírást, hogyan lehet a benzinpumpa reléjét állandóra kötni. Megcsináltam, és ha ráadom a gyújtást, akkor hallatszik a pumpa zúgása. Persze nem tudom, ilyennek kellene-e lennie, de nekem olyan szimpatikus, szolid zúgásnak tűnik.
2. Lehúztam az egyik gyertyáról a kábelt, és mivel gyertyakulcsom hirtelen nem akadt, kerestem pár jobban kinéző gyertyát az előző szettből a próbához. Ezeknek biztosan jó volt a többsége, mivel működött velük a motor. Kipróbáltam párat, indítózáskor nem volt szikra egyiknél sem. Pedig már ekkor is kellene, ugye?
3. Leszedtem az egyik injektorról a benzincsövet, indítózáskor folyt belőle a benzin.
4. A légszűrőház is le volt szedve közben, hogy biztos legyek benne, kap levegőt a motor.
Az eddigiek alapján tehát szikra nincs. Már írtam, hogy a motor lassú meghalásával egy időben a rádiót és a hangfalakat szerelgettem, közben sokszor ráadtam a gyújtást, a motor indítása nélkül. Ez megölhetett valami gyújtással kapcsolatos alkatrészt, ilyen fokozatosan? A másik, hogy talán elmozdítottam valami csatlakozást szerelés közben. De igazából a hátsó relé és biztosíték tábla környékéhez nem nagyon nyúltam, inkább elöl, a rádió mögötti vezetékdzsungelben matattam. Bár ha valamit elmozdítok vagy leszakítok, akkor hirtelen romlott volna el a dolog, nem így több lépésben. Esetleg van ötlete valakinek?
Kipróbáltam pár dolgot, a szakértelmet egyszerű paraszt logikával helyettesítve.
1. A neten találtam leírást, hogyan lehet a benzinpumpa reléjét állandóra kötni. Megcsináltam, és ha ráadom a gyújtást, akkor hallatszik a pumpa zúgása. Persze nem tudom, ilyennek kellene-e lennie, de nekem olyan szimpatikus, szolid zúgásnak tűnik.
2. Lehúztam az egyik gyertyáról a kábelt, és mivel gyertyakulcsom hirtelen nem akadt, kerestem pár jobban kinéző gyertyát az előző szettből a próbához. Ezeknek biztosan jó volt a többsége, mivel működött velük a motor. Kipróbáltam párat, indítózáskor nem volt szikra egyiknél sem. Pedig már ekkor is kellene, ugye?
3. Leszedtem az egyik injektorról a benzincsövet, indítózáskor folyt belőle a benzin.
4. A légszűrőház is le volt szedve közben, hogy biztos legyek benne, kap levegőt a motor.
Az eddigiek alapján tehát szikra nincs. Már írtam, hogy a motor lassú meghalásával egy időben a rádiót és a hangfalakat szerelgettem, közben sokszor ráadtam a gyújtást, a motor indítása nélkül. Ez megölhetett valami gyújtással kapcsolatos alkatrészt, ilyen fokozatosan? A másik, hogy talán elmozdítottam valami csatlakozást szerelés közben. De igazából a hátsó relé és biztosíték tábla környékéhez nem nagyon nyúltam, inkább elöl, a rádió mögötti vezetékdzsungelben matattam. Bár ha valamit elmozdítok vagy leszakítok, akkor hirtelen romlott volna el a dolog, nem így több lépésben. Esetleg van ötlete valakinek?
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Sajnos én nem tudok neked ebben semmit se segíteni, mert nem értek hozzá ennyire.
Szerintem vidd el egy autóvillamossági szakihoz, hátha sikerül rendbehozni.
Az érdi palihoz mindenképpen vidd el egyszer az autót.
Szerintem vidd el egy autóvillamossági szakihoz, hátha sikerül rendbehozni.
Az érdi palihoz mindenképpen vidd el egyszer az autót.
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Hűha ez nem jó hír.
Nincs hova elvinned, hogy megnézzék mi a baj?
Beszélek a Flattinivel, ők legalább már láttak ilyen kocsit. Közben feltettem a DMCtalk-ra is, hátha lesznek ötletek.
Én megkérdezném az injektor.hu-s csávókat is. Nekem is olyan szépen összerakták, könnyen lehet hogy neked is valami ilyesmi van.
Érezhetően javult a motorod járása?
Nincs hova elvinned, hogy megnézzék mi a baj?
Beszélek a Flattinivel, ők legalább már láttak ilyen kocsit. Közben feltettem a DMCtalk-ra is, hátha lesznek ötletek.
Én megkérdezném az injektor.hu-s csávókat is. Nekem is olyan szépen összerakták, könnyen lehet hogy neked is valami ilyesmi van.
Érezhetően javult a motorod járása?
- p-parker
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 2475
- Csatlakozott: 2009.03.07. 16:55
- Tartózkodási hely: Szolnok megye.
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Első lépésként a gyújtótrafónál kellene megnézni ,hogy van-e ott gyújtáskor feszültség a "15"-el (valszeg) jelölt ponton.
Ha igen akkor az elosztó csatlakozóját kellene lehúzni ( a fedél középső kábelét ) és a motor test közelébe (1 cm-re ) tartva
ráindítózni .Ha akkor sincs szikra akkor vagy a gyújtásjeladó ment tönkre ,vagy a gyújtáselektronika .
( Így első olvasatra )
De ha így van szikra akkor a rotor szakadt el ,vagy a fedél szar ...
Ha igen akkor az elosztó csatlakozóját kellene lehúzni ( a fedél középső kábelét ) és a motor test közelébe (1 cm-re ) tartva
ráindítózni .Ha akkor sincs szikra akkor vagy a gyújtásjeladó ment tönkre ,vagy a gyújtáselektronika .
( Így első olvasatra )
De ha így van szikra akkor a rotor szakadt el ,vagy a fedél szar ...
Re: Műszaki kérdések
Első lépésként a gyújtótrafónál kellene megnézni ,hogy van-e ott gyújtáskor feszültség a "15"-el (valszeg) jelölt ponton.
Ha igen akkor az elosztó csatlakozóját kellene lehúzni ( a fedél középső kábelét ) és a motor test közelébe (1 cm-re ) tartva
ráindítózni .Ha akkor sincs szikra akkor vagy a gyújtásjeladó ment tönkre ,vagy a gyújtáselektronika .
( Így első olvasatra )
De ha így van szikra akkor a rotor szakadt el ,vagy a fedél szar ...
Köszi az ötleteket, de ehhez nekem kelleni fog egy kis telefonos segítség. Megtennéd, hogy belső üzenetben átküldöd a számodat?
Ha igen akkor az elosztó csatlakozóját kellene lehúzni ( a fedél középső kábelét ) és a motor test közelébe (1 cm-re ) tartva
ráindítózni .Ha akkor sincs szikra akkor vagy a gyújtásjeladó ment tönkre ,vagy a gyújtáselektronika .
( Így első olvasatra )
De ha így van szikra akkor a rotor szakadt el ,vagy a fedél szar ...
Köszi az ötleteket, de ehhez nekem kelleni fog egy kis telefonos segítség. Megtennéd, hogy belső üzenetben átküldöd a számodat?
- p-parker
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 2475
- Csatlakozott: 2009.03.07. 16:55
- Tartózkodási hely: Szolnok megye.
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Az ötleteim tárháza kimeríthetetlen ! Írtam privátot !
Re: Műszaki kérdések
Érezhetően javult a motorod járása?
Az alapjárat olyan sima mint amilyen még sohasem volt. A fogyasztás meg egyértelműen jobb lett. A pontos értéket a következő tankolásnál fogom megtudni.
Az alapjárat olyan sima mint amilyen még sohasem volt. A fogyasztás meg egyértelműen jobb lett. A pontos értéket a következő tankolásnál fogom megtudni.
Re: Műszaki kérdések
Közben kiderült, hogy van szikra, csak balfék módon teszteltem tegnap. Szóval vissza az egész
Talán akkor mégis inkább benzinnyomás probléma. Benéztem a benzinpumpához, első blikkre minden száraz és szép, nem 33 éves állapotok vannak. Viszont a takarólemez alatt találtam egy (réz?) vezetéket, aminek lóg az egyik vége. Egyenletesnek tűnik a vége, mintha nem törve, hanem vágva lenne. De akkor is elég aggasztó, hogy miért van ez így, és egyáltalán mi lehet ez (sárga nyilakkal jelölve):
Talán akkor mégis inkább benzinnyomás probléma. Benéztem a benzinpumpához, első blikkre minden száraz és szép, nem 33 éves állapotok vannak. Viszont a takarólemez alatt találtam egy (réz?) vezetéket, aminek lóg az egyik vége. Egyenletesnek tűnik a vége, mintha nem törve, hanem vágva lenne. De akkor is elég aggasztó, hogy miért van ez így, és egyáltalán mi lehet ez (sárga nyilakkal jelölve):
Re: Műszaki kérdések
Közben Ed írt, hogy az előző képen az a kábel nem az autó tartozéka. Ez megnyugató és egyben aggasztó is
Re: Műszaki kérdések
Közben Ed írt, hogy az előző képen az a kábel nem az autó tartozéka. Ez megnyugató és egyben aggasztó is
Én is gondolkodtam rajta, de semmi ilyenre nem emlékeztem.
Én is gondolkodtam rajta, de semmi ilyenre nem emlékeztem.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 378 vendég