Műszaki kérdések
Re: Műszaki kérdések
Végigkövettem azt a kábelt, az alváz bal első nyúlványához van a másik vége csavarozva. Valami földelés lehetett egykoron?
Nézegettem ma a kocsit alulról-felülről, indítózáskor átmenetileg benzinszag lesz, de nem találom a szivárgást. Aknában a közepe és az vége alá tudtam bemenni, nem onnan jön a szag, hanem valahonnan előbbről. De ott már rejtve megy a benzinvezeték, nem látni, és nem is csepeg sehol, csak a szaga érződik, az is csak indítózás után egy-két percig.
Nézegettem ma a kocsit alulról-felülről, indítózáskor átmenetileg benzinszag lesz, de nem találom a szivárgást. Aknában a közepe és az vége alá tudtam bemenni, nem onnan jön a szag, hanem valahonnan előbbről. De ott már rejtve megy a benzinvezeték, nem látni, és nem is csepeg sehol, csak a szaga érződik, az is csak indítózás után egy-két percig.
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Végigkövettem azt a kábelt, az alváz bal első nyúlványához van a másik vége csavarozva. Valami földelés lehetett egykoron?
Nézegettem ma a kocsit alulról-felülről, indítózáskor átmenetileg benzinszag lesz, de nem találom a szivárgást. Aknában a közepe és az vége alá tudtam bemenni, nem onnan jön a szag, hanem valahonnan előbbről. De ott már rejtve megy a benzinvezeték, nem látni, és nem is csepeg sehol, csak a szaga érződik, az is csak indítózás után egy-két percig.
Szerintem vidd el szerelőhöz
Nézegettem ma a kocsit alulról-felülről, indítózáskor átmenetileg benzinszag lesz, de nem találom a szivárgást. Aknában a közepe és az vége alá tudtam bemenni, nem onnan jön a szag, hanem valahonnan előbbről. De ott már rejtve megy a benzinvezeték, nem látni, és nem is csepeg sehol, csak a szaga érződik, az is csak indítózás után egy-két percig.
Szerintem vidd el szerelőhöz
Re: Műszaki kérdések
Közben kiderült, hogy van szikra, csak balfék módon teszteltem tegnap. Szóval vissza az egész
Talán akkor mégis inkább benzinnyomás probléma. Benéztem a benzinpumpához, első blikkre minden száraz és szép, nem 33 éves állapotok vannak. Viszont a takarólemez alatt találtam egy (réz?) vezetéket, aminek lóg az egyik vége. Egyenletesnek tűnik a vége, mintha nem törve, hanem vágva lenne. De akkor is elég aggasztó, hogy miért van ez így, és egyáltalán mi lehet ez (sárga nyilakkal jelölve):
Közben eszembe jutott valami. A benzinpumpa gumiharangjában száraz minden?
Talán akkor mégis inkább benzinnyomás probléma. Benéztem a benzinpumpához, első blikkre minden száraz és szép, nem 33 éves állapotok vannak. Viszont a takarólemez alatt találtam egy (réz?) vezetéket, aminek lóg az egyik vége. Egyenletesnek tűnik a vége, mintha nem törve, hanem vágva lenne. De akkor is elég aggasztó, hogy miért van ez így, és egyáltalán mi lehet ez (sárga nyilakkal jelölve):
Közben eszembe jutott valami. A benzinpumpa gumiharangjában száraz minden?
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Inkább szerelő mint leégett delorean. És ha nincs tűzoltókészülllléked, még előtte vegyél (mármint a kocsiba).
Na lementem a garázsba és bepakoltam a készüléket. Remélem soha nem kell használni.
Na lementem a garázsba és bepakoltam a készüléket. Remélem soha nem kell használni.
Re: Műszaki kérdések
Közben eszembe jutott valami. A benzinpumpa gumiharangjában száraz minden?
Tegnap benéztem a gumiharang alá, és nagyon meglepődtem, annyira szép minden. Nincs se benzinszag, se víz, se por. Azon agyalok, hogy a Lurdy V8 előtt lett kicserélve a fuel accumulator, és a régiből jött egy adag feketés törmelék, amikor kirázogattam belőle a benzint. Persze nem tudom, hogy az elöregedett belsejéből vagy a tankból jött-e, de az új(nak tűnő) benzinszűrő miatt nem álltam neki a tank kipucolásának.
Az új fuel accumulator más típusú, kisebb, mint az eredeti (legalábbis kívülről), talán ennyi idő alatt el is tömődött, vagy áteresztett mindent, amit az előző cucc nem, és akkor most a mögötte levő benzinszűrő van eldugulva. Bár ez is milyen okosság már, hogy a fuel accumulator után következik a rendszerben a benzinszűrő. Mindegy, holnap megnézi valaki hozzáértőbb, aztán ha nincs más megoldás, akkor be kell adnom valahová. Így viszont biztosan lemaradunk Nick bácsiról.
Tegnap benéztem a gumiharang alá, és nagyon meglepődtem, annyira szép minden. Nincs se benzinszag, se víz, se por. Azon agyalok, hogy a Lurdy V8 előtt lett kicserélve a fuel accumulator, és a régiből jött egy adag feketés törmelék, amikor kirázogattam belőle a benzint. Persze nem tudom, hogy az elöregedett belsejéből vagy a tankból jött-e, de az új(nak tűnő) benzinszűrő miatt nem álltam neki a tank kipucolásának.
Az új fuel accumulator más típusú, kisebb, mint az eredeti (legalábbis kívülről), talán ennyi idő alatt el is tömődött, vagy áteresztett mindent, amit az előző cucc nem, és akkor most a mögötte levő benzinszűrő van eldugulva. Bár ez is milyen okosság már, hogy a fuel accumulator után következik a rendszerben a benzinszűrő. Mindegy, holnap megnézi valaki hozzáértőbb, aztán ha nincs más megoldás, akkor be kell adnom valahová. Így viszont biztosan lemaradunk Nick bácsiról.
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Közben eszembe jutott valami. A benzinpumpa gumiharangjában száraz minden?
Tegnap benéztem a gumiharang alá, és nagyon meglepődtem, annyira szép minden. Nincs se benzinszag, se víz, se por. Azon agyalok, hogy a Lurdy V8 előtt lett kicserélve a fuel accumulator, és a régiből jött egy adag feketés törmelék, amikor kirázogattam belőle a benzint. Persze nem tudom, hogy az elöregedett belsejéből vagy a tankból jött-e, de az új(nak tűnő) benzinszűrő miatt nem álltam neki a tank kipucolásának.
Az új fuel accumulator más típusú, kisebb, mint az eredeti (legalábbis kívülről), talán ennyi idő alatt el is tömődött, vagy áteresztett mindent, amit az előző cucc nem, és akkor most a mögötte levő benzinszűrő van eldugulva. Bár ez is milyen okosság már, hogy a fuel accumulator után következik a rendszerben a benzinszűrő. Mindegy, holnap megnézi valaki hozzáértőbb, aztán ha nincs más megoldás, akkor be kell adnom valahová. Így viszont biztosan lemaradunk Nick bácsiról.
Nálam a gumi harang alatt tele van benzinnel. Tankolasnal ott folyik ki a benzin. Meg ezt is meg kell oldanom. Ehh.
Tegnap benéztem a gumiharang alá, és nagyon meglepődtem, annyira szép minden. Nincs se benzinszag, se víz, se por. Azon agyalok, hogy a Lurdy V8 előtt lett kicserélve a fuel accumulator, és a régiből jött egy adag feketés törmelék, amikor kirázogattam belőle a benzint. Persze nem tudom, hogy az elöregedett belsejéből vagy a tankból jött-e, de az új(nak tűnő) benzinszűrő miatt nem álltam neki a tank kipucolásának.
Az új fuel accumulator más típusú, kisebb, mint az eredeti (legalábbis kívülről), talán ennyi idő alatt el is tömődött, vagy áteresztett mindent, amit az előző cucc nem, és akkor most a mögötte levő benzinszűrő van eldugulva. Bár ez is milyen okosság már, hogy a fuel accumulator után következik a rendszerben a benzinszűrő. Mindegy, holnap megnézi valaki hozzáértőbb, aztán ha nincs más megoldás, akkor be kell adnom valahová. Így viszont biztosan lemaradunk Nick bácsiról.
Nálam a gumi harang alatt tele van benzinnel. Tankolasnal ott folyik ki a benzin. Meg ezt is meg kell oldanom. Ehh.
Re: Műszaki kérdések
Nálam a gumi harang alatt tele van benzinnel. Tankolasnal ott folyik ki a benzin. Meg ezt is meg kell oldanom. Ehh.
Ha csak tankolásnál kerül oda az nem olyan nagy probléma, mert kitörlöd aztán oké. Ha viszont a pumpa nyomja ki valahol, az már baj.
Próbáljad kitörölni és kiitatni a bent levő benzint, aztán indítsad el az autót úgy hogy nézed. Ha nem termelődik új benzin a pumpa mellé, akkor valószínűleg csak a pumpán levő sapkát kell cserélni. Nekem is rossz volt és nekem az esővíz folyt bele. Kicseréltem, azóta száraz.
Ha csak tankolásnál kerül oda az nem olyan nagy probléma, mert kitörlöd aztán oké. Ha viszont a pumpa nyomja ki valahol, az már baj.
Próbáljad kitörölni és kiitatni a bent levő benzint, aztán indítsad el az autót úgy hogy nézed. Ha nem termelődik új benzin a pumpa mellé, akkor valószínűleg csak a pumpán levő sapkát kell cserélni. Nekem is rossz volt és nekem az esővíz folyt bele. Kicseréltem, azóta száraz.
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Nálam a gumi harang alatt tele van benzinnel. Tankolasnal ott folyik ki a benzin. Meg ezt is meg kell oldanom. Ehh.
Ha csak tankolásnál kerül oda az nem olyan nagy probléma, mert kitörlöd aztán oké. Ha viszont a pumpa nyomja ki valahol, az már baj.
Próbáljad kitörölni és kiitatni a bent levő benzint, aztán indítsad el az autót úgy hogy nézed. Ha nem termelődik új benzin a pumpa mellé, akkor valószínűleg csak a pumpán levő sapkát kell cserélni. Nekem is rossz volt és nekem az esővíz folyt bele. Kicseréltem, azóta száraz.
Csak tankolásnál nedves, olyankor kifolyik az autó alá a benzin.
A sapka ami a tankon van az mintha lyukas lenne, illetve nem zár tökéletesen, a bilincs nem áll jól rajta. Próbáltam beállitani, de nem sikerült.
Ha csak tankolásnál kerül oda az nem olyan nagy probléma, mert kitörlöd aztán oké. Ha viszont a pumpa nyomja ki valahol, az már baj.
Próbáljad kitörölni és kiitatni a bent levő benzint, aztán indítsad el az autót úgy hogy nézed. Ha nem termelődik új benzin a pumpa mellé, akkor valószínűleg csak a pumpán levő sapkát kell cserélni. Nekem is rossz volt és nekem az esővíz folyt bele. Kicseréltem, azóta száraz.
Csak tankolásnál nedves, olyankor kifolyik az autó alá a benzin.
A sapka ami a tankon van az mintha lyukas lenne, illetve nem zár tökéletesen, a bilincs nem áll jól rajta. Próbáltam beállitani, de nem sikerült.
Re: Műszaki kérdések
Így kinézetre nagyon jónak tűnik. Viszont amikor tankolsz, akkor a jobb oldali vastag csövön megy be a benzin. Akkor hogyan lehet nedves a bal oldali gumisapka alatti rész? Szerintem azt a jobb oldali bilincset kéne meghúzni, nem?
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Így kinézetre nagyon jónak tűnik. Viszont amikor tankolsz, akkor a jobb oldali vastag csövön megy be a benzin. Akkor hogyan lehet nedves a bal oldali gumisapka alatti rész? Szerintem azt a jobb oldali bilincset kéne meghúzni, nem?
Sorry, ez nem az én autómról készült. Csak mutattam hogy mi rossz...
Sorry, ez nem az én autómról készült. Csak mutattam hogy mi rossz...
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3984
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Eléggé fos az egész biztosítéktábla akkor. Az enyémben is a drót gyulladt ki ahelyett, hogy a biztosíték kiolvadt volna.
Szar ez az autó, de akkor is szép
A biztosíték tábla nem lett kicserelve. Emiatt nem jók a csatlakozók, oxidaltak, ezert olvadnak.
Mar útban van az új.
Szar ez az autó, de akkor is szép
A biztosíték tábla nem lett kicserelve. Emiatt nem jók a csatlakozók, oxidaltak, ezert olvadnak.
Mar útban van az új.
Re: Műszaki kérdések
Eléggé fos az egész biztosítéktábla akkor. Az enyémben is a drót gyulladt ki ahelyett, hogy a biztosíték kiolvadt volna.
Nálam is volt ilyen. Elégett egy kábel, de szerencsére nekem nem gyulladt ki.
Nálam is volt ilyen. Elégett egy kábel, de szerencsére nekem nem gyulladt ki.
Re: Műszaki kérdések
Én meg frászban voltam, hogy az egyik biztosítékom műanyagja egy picit megduzzadt és kifehéredett. A fenti látvány nálam azonnali szívrohammal végződött volna
Re: Műszaki kérdések
Én meg frászban voltam, hogy az egyik biztosítékom műanyagja egy picit megduzzadt és kifehéredett. A fenti látvány nálam azonnali szívrohammal végződött volna
Továbbra is azt mondom, hogy túlstresszeled ezt az öregautózást.
Továbbra is azt mondom, hogy túlstresszeled ezt az öregautózást.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 381 vendég