Oldal: 22 / 25

Re: Műszaki kérdések

Elküldve: 2015.06.12. 20:36
Szerző: p-parker
Ütögetésre (rázkódásra ) van úgy ,hogy összeér az elszakadt izzószál ,és amikor felizzik összeforr .Ezért kezd el világítani ,viszont a lekapcsolás után ( amikor visszahűl ) ismét elszakad ...

Re: Műszaki kérdések

Elküldve: 2015.06.19. 06:27
Szerző: Bopat
Természetesen az ütögetést már próbáltam, de mivel reflektor esetében bekapcsol, ezért nem hiszem hogy kontakthiba lenne.
Egyébként ezekben a külső lámpatestekben ha jól gondolom, akkor csak H4-es izzószál van, a belsőben meg csak H1.
Nekem ugyanez volt. Izzócsere, elszakadt a szál benne.
Ütögetésre néha sikerült életre kelteni de aztán inkább vettem újakat . Sokkal jobban lehet látni velük.

Re: Műszaki kérdések

Elküldve: 2015.06.23. 17:03
Szerző: Sidaries
Bazz. Ezt akkor én kevertem össze. Én kértem ajtókhoz valókat. Cikkszám alapján én nem tudtam mi kell és ajtóra emlékeztem. Bocs.
Viszont legalább olcsó volt. :D

Re: Műszaki kérdések

Elküldve: 2015.06.23. 17:35
Szerző: Szabi
2 teleszkóp az ajtókhoz valakinek? Természetesen ezeket adta az Ed, nem a csomagtartóhoz valókat, aminek a cixxámát meg is írtam.
Egy próba erejéig kölcsönadnád az egyiket? Bár nálam valószínűleg csak a torziós rugó nem kóser, de hátha javít valamit egy új teleszkóp is. Könnyű kicserélni, szóval nem karcolom össze, nem rontom el, úgy kapod vissza, ahogy adtad :)

Re: Műszaki kérdések

Elküldve: 2015.06.24. 08:27
Szerző: Sidaries
A torziós rugó elromlani nem tud, csak eltörni. Max. az lehet, hogy gyengére van véve, de az meg beállítható.

Re: Műszaki kérdések

Elküldve: 2015.08.02. 19:36
Szerző: Szabi
Skacok, ezeknek a gázrugóknak vagy teleszkópoknak forgatható a feje?
Kép
Cserélném az ajtókon, de az egyiknek a fejei egy irányba néznek, pedig ellentétesen kellene. Nem akarom erőltetni, amíg valaki hozzáértőbb rá nem bólint.

Re: Műszaki kérdések

Elküldve: 2015.08.02. 21:49
Szerző: Sidaries
Szerintem is forgatható.

Re: Műszaki kérdések

Elküldve: 2015.08.03. 12:25
Szerző: Szabi
Kitaláltam, hogy hogyan lehet elforgatni a végeket egymáshoz képest, természetesen nem annyiból állt, hogy az egyik végét eltekerem 180 fokkal. 10 másodperc lett volna Edéknek úgy beállítani, hogy ne szívjak vele egy órát, amíg rájövök a trükkre.

Re: Műszaki kérdések

Elküldve: 2015.08.03. 20:52
Szerző: Sidaries
Kitaláltam, hogy hogyan lehet elforgatni a végeket egymáshoz képest, természetesen nem annyiból állt, hogy az egyik végét eltekerem 180 fokkal. 10 másodperc lett volna Edéknek úgy beállítani, hogy ne szívjak vele egy órát, amíg rájövök a trükkre.

Ilyen ez az autószerelés. :)
Viszont most már te is tudod hogyan kell.

Re: Műszaki kérdések

Elküldve: 2015.11.04. 11:40
Szerző: Szabi
Először itt próbálkozom, hátha van gumis ismerőse valakinek: kellene nekem 2 új első gumi a Delóra, a Continentalnak és a Michelinnek is van ez a mérete (195/60/R14), ezeket preferálnám. De már annyiszor próbáltak túltárolt, 6-7 éves "új" gumikat rámsózni - ráadásul sok helyen 4 gumit kell egyszerre venni, hogy elviselhető áron adják -, hogy megpróbálnám inkább ismerősön keresztül a beszerzést. Tudom, tudom: egy gumi sokkal tovább jó, ha normálisan tárolták, de tegyük a kezünket a szívünkre: ugyan miért tárolta volna bárki is az én jövendőbeli gumijaimat temperált helyiségben, rendszeresen átforgatva, 6-7 éven át? Szóval én már azt sem hiszem el, amit egy gumis kérdez.

A hátsó Pirellik még jók (meg nincs is többszázezrem lecserélni őket), de a Pirelli már nem gyártja az első méretet, mindenképpen különböző márkájú gumik lesznek a kocsin :(

Re: Műszaki kérdések

Elküldve: 2015.11.04. 12:14
Szerző: Sidaries
Pirelli P6000 nincsen? Elméletileg az van ebben a méretben.
Egyébként fogalmam sincsen hogy honnan lehetne arrafelé gumit szerezni. Egy-két éven belül nekem is aktuális lesz a dolog, már alig várom.

Re: Műszaki kérdések

Elküldve: 2015.11.04. 12:48
Szerző: Szabi
Pirelli P6000 nincsen? Elméletileg az van ebben a méretben.
Egyébként fogalmam sincsen hogy honnan lehetne arrafelé gumit szerezni. Egy-két éven belül nekem is aktuális lesz a dolog, már alig várom.
Mivel a magyar Pirelli b...ott válaszolni a kérdésemre, az angol központjukat kérdeztem, és megerősítették, hogy már nem gyártják ezt a méretet. Nem is a Conti vagy Michelin gumik beszerzésével van gond, mert bármelyik gumis rendel nekem, de előre le kell perkálni az árát, és aztán ha a kezembe nyomja a sok éve gyártott vackot, akkor már nem sok mindent lehet csinálni. Ezért kellene egy ismerős, aki rá tud nézni a gumira, mielőtt elhozza vagy mielőtt kifizetem.

Re: Műszaki kérdések

Elküldve: 2015.11.04. 16:37
Szerző: Zsolt
Pirelli P6000-es volt az én autómon is.
A vizes utakon nagyon stabil, de eladtam a felnikkel együtt, annyira zajos volt. :-)

Re: Műszaki kérdések

Elküldve: 2015.11.05. 11:49
Szerző: Szabi
Pirelli P6000-es volt az én autómon is.
A vizes utakon nagyon stabil, de eladtam a felnikkel együtt, annyira zajos volt. :-)
Ahol csak egy milliméteres műanyag fal választ el a motortól, a gumi zajszintje meglehetősen irreleváns :)

Re: Műszaki kérdések

Elküldve: 2015.11.05. 13:31
Szerző: Sidaries
Ahol csak egy milliméteres műanyag fal választ el a motortól, a gumi zajszintje meglehetősen irreleváns :)

Ezzel nem értek egyet. A Delorean motorja elég halk, a szél és kerékzaj sokkal hangosabb. Ezek a mostani Cooper Cobráim érezhetően halkabbak a korábbi Goodyear Eagle gumiknál. Mondjuk szarabbak is.