Műszaki kérdések
Re: Műszaki kérdések
A véleményem az, hogy nem volt korrekt törölni a hozzászolásaimat. Nem kérdeztél meg róla sajnos. Az hogy nem tartozik a témához? Dehogynem. Véleményt írtál le egy szakmárol. Általánosítottál, amivel nem értettem egyet és leírtam a véleményemet. Szerintem ne publikálj, ha nyilvános fórumokon, ha zavar az interaktivitás. Azért van hozzászólási lehetőség, hogy hozzá lehessen szólni. Ha ez nem teszik, akkor írj mondjuk a Delorean.hu-ra.
Édes jó Anyámnak volt gyerekkoromban az a mondása, hogy "Fiam, ha nem segítesz, legalább ne szólj bele". Én is csak ezt szerettem volna finoman elmagyarázni... Remélem, azért nincs harag.
Édes jó Anyámnak volt gyerekkoromban az a mondása, hogy "Fiam, ha nem segítesz, legalább ne szólj bele". Én is csak ezt szerettem volna finoman elmagyarázni... Remélem, azért nincs harag.
- dubniczkia
- DCM alapító tag
- Hozzászólások: 678
- Csatlakozott: 2008.09.04. 20:01
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
A véleményem az, hogy nem volt korrekt törölni a hozzászolásaimat. Nem kérdeztél meg róla sajnos. Az hogy nem tartozik a témához? Dehogynem. Véleményt írtál le egy szakmárol. Általánosítottál, amivel nem értettem egyet és leírtam a véleményemet. Szerintem ne publikálj, ha nyilvános fórumokon, ha zavar az interaktivitás. Azért van hozzászólási lehetőség, hogy hozzá lehessen szólni. Ha ez nem teszik, akkor írj mondjuk a Delorean.hu-ra.
Édes jó Anyámnak volt gyerekkoromban az a mondása, hogy "Fiam, ha nem segítesz, legalább ne szólj bele". Én is csak ezt szerettem volna finoman elmagyarázni... Remélem, azért nincs harag.
Ez rád is igaz. Mit segít és kinek ha a szerelő és restauráló szakmára teszel negatív megjegyzéseket? Szerintem ez egyszerűen arrogáns és dilettáns. Harag nincs persze, de csalódott vagyok.
Édes jó Anyámnak volt gyerekkoromban az a mondása, hogy "Fiam, ha nem segítesz, legalább ne szólj bele". Én is csak ezt szerettem volna finoman elmagyarázni... Remélem, azért nincs harag.
Ez rád is igaz. Mit segít és kinek ha a szerelő és restauráló szakmára teszel negatív megjegyzéseket? Szerintem ez egyszerűen arrogáns és dilettáns. Harag nincs persze, de csalódott vagyok.
- dubniczkia
- DCM alapító tag
- Hozzászólások: 678
- Csatlakozott: 2008.09.04. 20:01
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
A véleményem az, hogy nem volt korrekt törölni a hozzászolásaimat. Nem kérdeztél meg róla sajnos. Az hogy nem tartozik a témához? Dehogynem. Véleményt írtál le egy szakmárol. Általánosítottál, amivel nem értettem egyet és leírtam a véleményemet. Szerintem ne publikálj, ha nyilvános fórumokon, ha zavar az interaktivitás. Azért van hozzászólási lehetőség, hogy hozzá lehessen szólni. Ha ez nem teszik, akkor írj mondjuk a Delorean.hu-ra.
Édes jó Anyámnak volt gyerekkoromban az a mondása, hogy "Fiam, ha nem segítesz, legalább ne szólj bele". Én is csak ezt szerettem volna finoman elmagyarázni... Remélem, azért nincs harag.
Az hogy tanácsod adok neked, hogy szerezz több tapasztalatot az öregautós világban, segítenie kellene neked. Ha úgy látod, hogy csak beleugatok, az nagyon szomorú. Segíteni csak annak lehet, aki hagyja.
Édes jó Anyámnak volt gyerekkoromban az a mondása, hogy "Fiam, ha nem segítesz, legalább ne szólj bele". Én is csak ezt szerettem volna finoman elmagyarázni... Remélem, azért nincs harag.
Az hogy tanácsod adok neked, hogy szerezz több tapasztalatot az öregautós világban, segítenie kellene neked. Ha úgy látod, hogy csak beleugatok, az nagyon szomorú. Segíteni csak annak lehet, aki hagyja.
- dubniczkia
- DCM alapító tag
- Hozzászólások: 678
- Csatlakozott: 2008.09.04. 20:01
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Hét év alatt egyetlen egy hozzászólást sem töröltem itt a fórumon. Sem olyat ami rám vet rosz fényt, sem olyat ami zavart, sem olyat ami nyilvánvaló ökörséget tartalmazott. Szabi! Tudod, hogy miért nem? Mert nem lett volna korrekt. Mert úgy nem látsza egy vita két oldala, mert nem vagyok arrogáns és nem gondolom magaménak a szuperigazságokat. Azt tanácsolom, hogy te se tedd!
Re: Műszaki kérdések
Itt viszont egy jó nagy adag komment lett törölve tavaly, amikor Bopat véleményét sem tudtad elfogadni. Másfél év alatt számos alkalommal beugorhattál volna hozzám is, (ha másért nem, az általam kifizetett cuccaidért), megnézhetted volna az aktuális bajokat, adhattál volna tanácsokat, ajánlhattál volna szerelőket. A "néma gyereknek" mondás pedig azért nem lesz itt igaz, mert elég sokszor kerestelek ezekben az ügyekben. Pedig hogy örültem annak idején, hogy lesz a szomszédban egy szerelői vénával megáldott Delorean-rajongó. Szóval a csalódottság kölcsönös. Még terveztem, hogy megírom a blogban a szerelőkkel kapcsolatos élményeimet, amitől a hajad is égnek állna, és a saját szereléseim leírását, ami nekem is jól jött volna, mielőtt belefogok a szerelésekbe, de ezek után a fene se fog a szabadidejében ilyesmivel foglalkozni.
Re: Műszaki kérdések
A kommentek az anyázás miatt lettek törölve. Itt azért még nem olyan durva a helyzet. Mindezek ellenére nem látom sok értelmét ennek a vitának. Szóval hogy oldjam egy kicsit a hangulatot:
- Csatolmányok
- dubniczkia
- DCM alapító tag
- Hozzászólások: 678
- Csatlakozott: 2008.09.04. 20:01
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Na jó, hagyjuk ezt a chicken fight-ot...
- Bopat
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 3986
- Csatlakozott: 2009.04.14. 23:51
- Tartózkodási hely: BB
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
A tegnap elvittem az autót olajcserére, mert már 1 éves az olaj. Amúgy utólag azt mondom kár volt lecserélni, mert az olaj olyan volt mint amikor beleöntötték, azaz szép tiszta.
No mindegy.
Az automata váltóba is feltöltöttük az olajat, mert sajnos nekem is ereszt valahol.
De ami a kemény, az csak ezután jött.
Előtte való nap szóltam a szerelőnek hogy hallok valamit a kerék felől, mintha jobb oldalról. Meg is néztük a jobboldalt semmit se találtunk.
A tegnap a fék már nagyon rossz volt, nagyon megsüllyedt, csak a végén fogott. Tudtam hogy baj van.
Felemeltük az autót és nézegettük hogy hol ereszt a fék.
Erre nekidőltem a bal hátsó keréknek és majdnem hanyatt estem a meglepetéstől.
A főcsavar teljesen ki volt lazulva. Kevés hiányzott és szétesik a teljes bal hátsó futómű... ehh
Közben még találtunk hibákat, mindent megcsináltunk. Többek közt a szakadt bowdent is kicseréltem a csomagtartóban.
A gázpedál eddig mindig beragadt 2000 fordulatnál, most ezt is megcsináltuk. Sokkal jobb lett a gázreakció is.
Az automata váltó nem a legjobb, hidegen nagyon lassan indul az autó, alig gyorsul.
Na ennyi
No mindegy.
Az automata váltóba is feltöltöttük az olajat, mert sajnos nekem is ereszt valahol.
De ami a kemény, az csak ezután jött.
Előtte való nap szóltam a szerelőnek hogy hallok valamit a kerék felől, mintha jobb oldalról. Meg is néztük a jobboldalt semmit se találtunk.
A tegnap a fék már nagyon rossz volt, nagyon megsüllyedt, csak a végén fogott. Tudtam hogy baj van.
Felemeltük az autót és nézegettük hogy hol ereszt a fék.
Erre nekidőltem a bal hátsó keréknek és majdnem hanyatt estem a meglepetéstől.
A főcsavar teljesen ki volt lazulva. Kevés hiányzott és szétesik a teljes bal hátsó futómű... ehh
Közben még találtunk hibákat, mindent megcsináltunk. Többek közt a szakadt bowdent is kicseréltem a csomagtartóban.
A gázpedál eddig mindig beragadt 2000 fordulatnál, most ezt is megcsináltuk. Sokkal jobb lett a gázreakció is.
Az automata váltó nem a legjobb, hidegen nagyon lassan indul az autó, alig gyorsul.
Na ennyi
Re: Műszaki kérdések
Nem szar az a lötyögés. Még éppen időben.
Az olajcserét a Delorean esetében nem azért kell megcsinálni, mert elkoszolódik, hanem mert (hülye szó lesz) megromlik. Egy év alatt romlik az olaj kenőképessége, ha jól tudom, a levegővel való érintkezése miatt. Szóval nem volt felesleges.
Az olajcserét a Delorean esetében nem azért kell megcsinálni, mert elkoszolódik, hanem mert (hülye szó lesz) megromlik. Egy év alatt romlik az olaj kenőképessége, ha jól tudom, a levegővel való érintkezése miatt. Szóval nem volt felesleges.
- p-parker
- Kronos - Minden idők ura
- Hozzászólások: 2475
- Csatlakozott: 2009.03.07. 16:55
- Tartózkodási hely: Szolnok megye.
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Bármilyen autóról is van szó ,egy év elteltével érdemes kicserélni ,még ha az előírt maximális km. nem is érte el ,hiszen a kelőképessége romlik .....
Re: Műszaki kérdések
Nagyon érdekes hibával találkoztam pár napja a Deloreannél. Felkapcsolom a lámpát és elől csak a bal oldali világít, a jobb oldali nem. Viszont ha rányomom a reflektort, akkor a jobb oldali is működik. Tehát a lámpatest jó, de vajon mi miatt hisztizik normál tompított esetén?
- Zsolt
- DCM alapító tag
- Hozzászólások: 2767
- Csatlakozott: 2008.09.04. 11:38
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Nagyon érdekes hibával találkoztam pár napja a Deloreannél. Felkapcsolom a lámpát és elől csak a bal oldali világít, a jobb oldali nem. Viszont ha rányomom a reflektort, akkor a jobb oldali is működik. Tehát a lámpatest jó, de vajon mi miatt hisztizik normál tompított esetén?
próbáltad már ősmagyar módszerrel (püfölni)?
Izzó csere?
Lehet kiégett a H4-es izzó tompított fényért felelős izzószálla. Nézd meg közelről.
(a reflektor közben ne legyen bekapcsolva )
Az izzó szerencsére olcsó dolog, érdemes kipróbálni, hátha csak ez a gond.
Mondjuk lehet, hogy neked itt 60 euro...komplett lámpatest csere esetében.
próbáltad már ősmagyar módszerrel (püfölni)?
Izzó csere?
Lehet kiégett a H4-es izzó tompított fényért felelős izzószálla. Nézd meg közelről.
(a reflektor közben ne legyen bekapcsolva )
Az izzó szerencsére olcsó dolog, érdemes kipróbálni, hátha csak ez a gond.
Mondjuk lehet, hogy neked itt 60 euro...komplett lámpatest csere esetében.
Re: Műszaki kérdések
Természetesen az ütögetést már próbáltam, de mivel reflektor esetében bekapcsol, ezért nem hiszem hogy kontakthiba lenne.
Egyébként ezekben a külső lámpatestekben ha jól gondolom, akkor csak H4-es izzószál van, a belsőben meg csak H1.
Egyébként ezekben a külső lámpatestekben ha jól gondolom, akkor csak H4-es izzószál van, a belsőben meg csak H1.
- Zsolt
- DCM alapító tag
- Hozzászólások: 2767
- Csatlakozott: 2008.09.04. 11:38
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Műszaki kérdések
Akkor egy hibalehetőség kizárva.
Próbáld meg a ráolvasást.
Próbáld meg a ráolvasást.
Re: Műszaki kérdések
Izzó csere?
Lehet kiégett a H4-es izzó tompított fényért felelős izzószálla. Nézd meg közelről.
(a reflektor közben ne legyen bekapcsolva )
Az izzó szerencsére olcsó dolog, érdemes kipróbálni, hátha csak ez a gond.
Mondjuk lehet, hogy neked itt 60 euro...komplett lámpatest csere esetében.
Neked lesz igazad. Van ilyen izzószál, lámpatestcsere jön. Mindkettőt cserélem, Ed szerint az újak jobbak.
Lehet kiégett a H4-es izzó tompított fényért felelős izzószálla. Nézd meg közelről.
(a reflektor közben ne legyen bekapcsolva )
Az izzó szerencsére olcsó dolog, érdemes kipróbálni, hátha csak ez a gond.
Mondjuk lehet, hogy neked itt 60 euro...komplett lámpatest csere esetében.
Neked lesz igazad. Van ilyen izzószál, lámpatestcsere jön. Mindkettőt cserélem, Ed szerint az újak jobbak.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 1 vendég